Повернення та обмін
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України N 172 від 19.03.1994, продовольчі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають. При отриманні перевірте (оригінальну) упаковку на цілісність та упевніться, що товар відповідає вашому замовленню.
Якщо (оригінальна) упаковка пошкоджена, ми відправимо аналогічний товар та оплатимо доставку або повернемо вартість замовлення – на ваш вибір. Товар не підлягає обміну чи поверненню після пошкодження вами упаковки чи факту його використання.
Якщо ви помітили пошкодження оригінальної упаковки:
1) Зробіть фото отриманого товару, на якому чітко видно пошкодженння.
2) Складіть акт приймання-передачі оформлений на відділенні НП в момент отримання відправлення.
Для оформлення запиту про обмін/повернення коштів, зв'яжіться з нами будь яким способом, вказаним на сайті.
Термін оформлення запиту – одна доба з часу отримання товару.
Термін обробки запиту та повернення коштів – два робочих дні (без врахування часу, необхідного банку-посереднику для переказу коштів).
В випадку спірних питань рішення приймаються згідно вимог законодавства. При встановленні вини постачальника - зворотня доставка за рахунок постачальника.